Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

Σύστημα Επιτυχίας

 


Η γνώση, προαπαιτούμενο της οποίας, είναι η εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να γίνεται αντιληπτή ως μια δυναμική διαδικασία μεταξύ διδάσκοντος και διδασκόμενου.
Με κριτήρια:
– την ατομικότητα
– την συνεχή εξέλιξη
– τις σύγχρονες αντιλήψεις
– τις εξεταστικές απαιτήσεις
καταρτήσαμε και υλοποιούμε τα προγράμματα σπουδών, κάθε γυμνασιακής και λυκειακής ταξης.

success-secret.jpg

Η αρχική προσέγγιση του μαθητή σκοπό έχει την αναγνώριση των ικανοτήτων και των σημείων που χρειάζεται υποστήριξη με σαφήνεια.

Αυτός ο ατομικός «χάρτης» γίνεται η πυξίδα του καθηγητή με την οποία θα παρέχει στο κάθε παιδί ό,τι ακριβώς εκείνο χρειάζεται.

Η πλήρωση της διαδικασίας εξασφαλίζεται με τη δομή του ωρολογίου προγράμματος και του ετήσιου προγράμματος διαγωνισμάτων.

Συνεκτικός κρίκος όλης της διεργασίας παραμένει με επιμονή η χωρίς όρια αφοσίωση όλων των καθηγητών στις ατομικές ανάγκες κάθε μαθητή.

Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης