Η Αξιολόγηση απόδοσης των μαθητών μας είναι μια βασική λειτουργία του Φροντιστηρίου μας.
Επιστρατεύοντας διάφορα μέσα (κριτήρια, κανόνες, έντυπα, διαδικασίες, διαγωνίσματα…) η λειτουργία αυτή προσπαθεί να συστηματοποιήσει, να διαμορφώσει με ενιαίο και άμεσα συγκρίσιμο τρόπο και στη συνέχεια να αξιοποιήσει, τη γνώμη των καθηγητών για την απόδοση των μαθητών τους.
Έτσι κάθε μήνα κάνοντας χρήση των παραπάνω εργαλείων και όχι μόνο η αξιολόγηση στηρίζεται στο:
1. να είναι δίκαιη, αμερόληπτη και τεκμηριωμένη.
2. να στηρίζει όλες τις λοιπές πολιτικές αξιοποίησης, υποκίνησης και εξέλιξης του μαθητικού δυναμικού.
Με το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης δεν «φωτογραφίζει» μόνο τους μαθητές σε μια δεδομένη περίοδο. Αποτελεί και τον καθρέπτη των αρχών, της φιλοσοφίας, της γενικότερης νοοτροπίας του μάνατζμεντ που ασκείται στη συγκεκριμένη επιχείρηση και, κατά προέκταση, της πραγματικής κατάστασης των σχέσεων μεταξύ καθηγητή – μαθητή, με όλα όσα αυτά συνεπάγονται.